Vyhledávání


Kontakt

KralJa

E-mail: ict@zskamenna.cz

neexistující realita

12.12.2013 18:46

Neexistující realita. Velice zneužívané téma a věc, které nepatří mezi ty nejlehčí, tedy aspoň pro mě ne. Pracovali jsme v programu Paint.NET, což je na fotomontáž velice dobrý program. Tentokrát jsme byli ve větší výhodě než posledně a to díky grafickým tabletům s kterými jsme poměrně delší dobu nepracovali.

Samotné vypracování neexistující reality bylo pro mě velmi nervidrásající. Stačilo když někdo 2 lavice přede mnou strčil byť sebeméně do stolu a mohl jsem vypracovávat část práce znova. Nakonec ale musím říct, ačkoliv to byl pro mě jakožto pro cholerického člověka namáhavé, tak mě toto téma bavilo. Připojuji mnou vytvořenou práci a velice povedenou fotomontáž z netu. 

Mnou vytvořená neexistující realita:

Obrázek který mě zaujal:

(zdroj: bloodyloud.com)